Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Tråkiga söndag

Av Tanja - 17 januari 2010 12:45

Varför är alltid söndagar tråkiga för? Alltid när söndagen kommer gå allt i slow motion. Idag ska jag iaf ta en promenad och sedan får man se vad som händer, lugnt blir de iaf..


Jag börjar iaf bli bättre i min förkyldning =) Ögat har slutat rinna och det ser inte lika svullet och rött ut, tack och lov! Har sett så groggy ut och haft påsar under ögonen, inte sexigt. Men i fredags mådde jag verkligen inte bra men jag tror det kan också berott på att jag hade migrän blandat med förkyldningen. Jag sov hela fredags kvällen förutom när jag var upp och försökte få i mig lite fika men sedan sov jag men det var väl behöft. Även att min pojkvän har dumpat mig i helgen =O haha, näe inte dumpat så men han har övergivit mig i alla fall *SNYFT* Jag har inte sett han sen fredags kväll typ! Inte direkt kult att vara sängliggande och ínte ha sällskap =( Och imorgon börjar jag jobba igen så då kan man inte se han så mycket då heller, kul jul ...


Ska även på lägenhets visning imorgon =D Jag hoppas verkligen att denna lägenhet faller mig i smaken för ju mer jag tackar nej, ju längre bort kommer inflyttnings datumet =/ Men men jag får hålla min små tummar (eller tår som dem har blivit kallade den senaste tiden) att det ska gå vägen..

Nu ska jag ta på mig lite kläder och kila ut =) Ha de bäst!

 
 
Ingen bild

Erika!

18 januari 2010 00:42

HAHAHAHAHA är du inte bland de goaste i världen så vet jag inte vem som är XD Du är så söt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards