Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Tanja - 13 januari 2010 21:45

Ja, ikväll blev de en väldigt oväntad kväll eller är de så oväntad egentligen? Vi alla visste att situationen inte skulle hålla nån längre =/ Tragiskt är de verkligen men det är även kanske börjar på en lättare och ljusare framtid för alla? Något mer kan jag inte säga, just nu är det bara massa tankar och undringar som snurrar i huvudet..


Dagen idag har varit lång, jag är fortfarande halv förkyld och har mest legat och vilat fast jag helst bara skulle ha velat varit ute och njutet av solen strålar men men det får bli till i helgen =) Men jag har inte bara legat på lat sidan, jag har faktis läst klart "ljudet av ditt hjärta" alltså trejde Twilight boken på typ 2(!?) dagar! =D Egentligen skulle jag vänta på att se filmen först men jag klarade inte av de och sedan började jag läsa och kunde inte sluta och den va riktigt bra och nu har jag sådan apstinens att jag måste köpa fjärde boken i morgon på lunch rasten eller när jag har projekt tid?!?! HAJJAR NI?! =D hahaha Apstinensen är total! Och jag ska nog utnyttja mitt presentkort till de tror jag eller så ska jag kolla på någon ny tröja. Något till mig själv bli de iaf, vad de nu blir för det känner jag att jag förtjänar =) 


Nu väntar jag på att mitt lilla hjärta ska dyka upp så vi kan ta en sista prommis med vovvarna innan jag måste sova =) Börja tack och lov inte tidigt imorgon men känns inte så roligt att jobba efter middag heller =/ Det är typ pest eller kolia!


Natti Natti mina söta änglar som läser min lilla blogg <3 kram






Ovido - Quiz & Flashcards