Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Tanja - 21 januari 2010 20:15

Nu har jag inte bloggat sen måndags igen men jag har jobbat eftermiddag i tre dagarna nu och då kommer jag hem så sent och orkar inte göra detta. Men nu blir de lite uppdatering =D


I måndags var jag som sagt på lägenhetsvisning och det gick kanon. Lägenheten var så otroligt fin och fräsch så man tappade ju hakan =P Jag trodde det skulle vara svårt att hitta en etta som både var fräsch och ungdomlig stylad men tydligen inte. Vet dock inte om jag får den än men hoppas, hoppas, hoppas! På måndag får jag det slutgiltiga beslutet och det känns som en evighet men men jag får roa mig med massa saker så helgen går fort =)


Idag var det jobb som vanligt och efter vi slutade bestämde tjejerna och Andreas att vi skulle shoppa lite =) Det var ju ganska mycket slut rea på Birsta City nu men jag köpte bara mitt vanliga långa mudd linné ^^ Jag borde ha alla färg som Bik Bok har just nu men jag älskar dem och man kan ha dem till allt. Jag skulle också köpa den fjädre boken av Twilight serien men det fanns bara en bok kvar på bokhandeln och den var så "misshandlad". Sidorna var halft vikta och utsidan av boken var full utav repor och ska man köpa en bok för 199kr så vill man ju ha den i bra skick så det får bli en annan gång.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva om tyävrr. Det känns som jag missar något men jag är så trött nu så mina ögon orkar inte vara öppna snart. Idag ska jag verkligen lägga mig tidigt som jag aldrig lyckas med annars =) Ska ju upp tidigt i morgon med men sen är man ledig!


Natti natti ( =




Ovido - Quiz & Flashcards