Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Tokig och Töntig men det är jag

Av Tanja - 4 november 2010 12:30

Imorse kunde jag inte somna om efter älsk hade åkt klockan 5 på morgonen, så jädra irriterande! Jag är kvällstrött men om någon väcker mig på morgon så är jag samtidigt morgonpigg? Sover jag så sover jag men ska jag upp på jobb, möte eller bara för älsk ska iväg så blir jag jättepigg på 5min =P Jättebra när man som sagt ska iväg men väldigt irriterande när man får somna om..

Annars idag fick bioklubbmedlemar boka biljetter till HP7 före alla andra och självklart bokade jag =) Ska dock inte gå på Sverige premiären utan då den har egentligen världspremiär.  Älsk slutar lumpen den dagen så då får man fira de med lite bio och inte med vilken film som helst, så det kommer bli toppen ;)
HP7 är faktis den enda boken jag inte kommer håg detaljerat och jag har inte fått läsa den igen för Robert så han är nästan mer exalterad än mig =P Dem förra böckerna/filmerna har jag kunnat som rinnande vatten ..

Jag vet att jag är töntig och tokig men jag gillar film och tycker det är bäst på bio ^^

Det finns tre saker i min värld just nu som gör mig lycklig , lyrisk och glad och det är:
1:Man kan snart (förhoppningsvis) åka i backen 2: Det är snart jul och 3: Bio=P 

Som sagt, ni som läser detta tycker säkert att jag inte har mycket till liv men det är mitt liv och jag älskar de ;) och det är huvudsaken..

Men självklart det som gör mig lyckligast och får mig att må bra är min pussgurka, mina vänner och familjen (Blombergarna, mamma, mormor, brollan och moster Emma) <3


Så igår var man med Erika, vi lunchade och sedan gick vi på bio =P Vad ska man annars göra i detta regn väder?! Vi såg iallafall Sammys Värld i 3D. Den va jättebra, en barnfilm men med gryma effekter! Kändes som man var med i havet liksom så jag var definitivt inte besviken denna gång xD


Och en annan trevlig grej är att jag ska få testa att jobba på Charm i Stan på lördag =) Nervöst men roligt att testa ett nytt ställe, samma jobb men ändå så olika kan jag gissa ^^


För övrigt har jag inte så mycket planer idag =/ Kanske ringer min handledare för lite övningskörning? Vi får se...











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards