Alla inlägg den 17 november 2010

Av Tanja - 17 november 2010 21:38

Det är något speciellt att komma dit man en gång har bott =P Asså jag älskar mitt hem här på Alnö och trivs som fisken i vattnet men det är något speciellt att komma till sin trygghet, allt känns så mycket lättare?! Ja, jag vet inte hur jag ska förklara de men jag älskar att vara i Ljusta har jag insett, hos mina svärföräldrar ^^

Har varit där i några dagar nu och har haft en super helg! =) Har blivit bjuden på massa go mat och kortspel, som jag älskar.. Och så finns Niniz där så de är också toppen toppen =)


Idag är de redan onsdag och tack och lov för de!! =D Jag är super glad att tiden bara flyter iväg, vill ju ha freeedag idag.. Håller dock på att åka på en förkyldning, har otroligt ont i halsen =( Sedan när man kommer hem så fick jag höra att svärfar har förmodligen åkt på magsjuka =o VIT PEPPAR.nu tack!!

Imorgon blir de krya på sig lite samtidigt som jag måste städa och tvätta så allt är fräsch och snyggt =P Älsk är på muck fest och lär trilla in här när som helst eller man kan ju alltid hoppas..



Ovido - Quiz & Flashcards