Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Statusuppdatering

Av Tanja - 8 november 2010 21:30

Nu är den andra helgen över, bara en kvar!! =) Blev två extra pass dock, ett på fredag och ett idag men glad är jag de för de..


Nu är de bara 11 dagar kvar innan Robert är klar?! Kan inte riktigt fatta de =o Augusti känns som igår, man hade nyss sommarjobbat klar och blickade fram mot första 3veckora ifrån varandra + Cypern på de och nu är de snart mitten på november??? Fattar inte vart tiden tar vägen..

Dem här 3månaderna har dock inte blivit som jag trott =P Trodde och hoppades att jag skulle fått mer sällskap utav Niniz och Mia som dem sa men Mia har skola och börjar super tidigt så där det blev de krock tyvärr :/ Och Niniz, vet jag faktis inte? Det vart bara den första veckan, hon kanske inte trivs hos mig, vem vet =) Skulle även få vara hos Emma när de blev som tråkigast men så blev de inte heller..

MEN ensam är stark och det har jag faktis varit (om man räknar bort två veckor då jag hade ett liten svaka)!! Jag har lärt mig att vara mer självständig och lärt mig uppskatta saknaden <3 Det blir verkligen som smekmånad varje gång man ses..
     

Nu till något annat, funderar även på att köpa en ny soffa men kan ju inte ha divan i vardagsrumet som jag verkligen vill ha så kanske lika bra att vänta tills man kan köpa sin dröm soffan?
Den som existerar nu är dock inte skön och den här är super skön att sitta i så de över väger och sedan är den på halva priset så den är inte heller farligt dyrt xD Vilket dilemma??! 

   

Dröm soffan                          Halv drömmen


Men man kanske ska nöja sig med halv drömmen i alla fall, i stället för att sukta för en soffa jag inte kommer kunna ha förns jag flyttar till en tvåa :/


Nu ska jag krypa ner under täcket och kika på en film =) Får se hur länge man håller sig vaken, ögonlocken känns fruktansvärt tung !! Och idag såg jag snööööö eller i alla fall snö kanoner som sprutade ut snö i backen, underbart =D Natti natti fina vänner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards