Alla inlägg under december 2010

Av Tanja - 20 december 2010 13:38

  

  

  

  

Av Tanja - 3 december 2010 23:28

Jag är trött, less och irriterad, inge bra kombo för att skriva kanske men snabb sammanfattning blire ändå..

Julen har kommit upp, gardiner och pynt och det har blivit så mysigt här hemma =) I veckan har jag både jobbat, varit lite bäbis underhållare medans familjen blomberg/lindgren skulle flytta, varit på julskyltning, shoppat julklappar mm


Till veckan blir lunch datéer med brudarna ^^


Minnah och Jay har i final i Idol, kan de bli bättre? Nej =D


Någonting jag stör mig på mycket den senaste tiden är egoist monster, orättvisor och lögner!


Bättre bloggning i framtiden kanske, mycket jobb nu innan jul men jag ska skärpa mig ;) Nu håller ögonlocken att trilla ner, natti på er!

Ovido - Quiz & Flashcards