Alla inlägg under april 2009

Av Tanja - 1 april 2009 12:08

Nu var det länge sen man skrev något här men har varken haft tid eller orkat riktigt =P Livet leker och skolan är skit som vanligt. Fast det blir bättre och bättre för varje vår dag som kommer och nu kan man säga att nästa månad tar man STUDENTEN =D eller egentligen så tar jag examen som jag går på folkhögskola och inget gymnasium men shit the same, jag slutar gå i skolan iaf =)

Aja, har inte haft för mig så mycket efter skolan, jag tar mest vara på alla fina dagar nuförtiden och myser med Robert ;> Vi firade våran 2½ års dag förra veckan och de var så mysigt =)
Men idag ska jag hem till Mia en sväng och blondera hennes hår så hennes personlighet passar in ;) haha *skojjar* och på fredag blir de lyset dådårå =)

hörs!
Ovido - Quiz & Flashcards