Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Tanja - 18 januari 2010 23:45

På Cyberia jobbar vi mycket på hur man ska utvecklas och komma vidare i arbetslivet och idag fick vi en liten almenacka med många kloka ordspråk i och jag tycker ordspråk har så mycket budskap i sig oftast och är en bra sak att tänka på så därför tänker jag lägga ut ett ord språk varje måndag =) Så veckans ordspråk är:


"Det är bättre att vara förbredd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte vara förberedd" av Whitney Young Jr



Men som sagt så jobbade jag idag och det var en rolig arbetsdag som vanligt, mycket tokheter pågår! =D haha Sedan så glömde jag min förlovningsring hemma och trodde att Robert skulle ta vara på den tills jag kom hem men ack så fel man kan ha! =P Ist får jag ett samtal att han vet inte vart min ring är och han hittar den verkligen inte så det ända vi kan komma fram till var att någon av hundarna hade ätit upp den =O Jag flippade ut totalt och skräck mer eller mindre att han kommer fan få leta i bajset!! Men nu slipper han de för ringen har kommit till rätta och sitter igen på mitt finger och den har tack och lov inte legat i någon mage eller skit ;) haha

Nu ska jag dra täcket över huvudet och se vad morgon dagen bjuder på för äventyr, något verkar de ju alltid bli nuförtiden =D Natti natti








Ovido - Quiz & Flashcards