Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Tanja - 7 januari 2010 21:00

Idag har man varit ledig och är även de imorgon =D Den här ledigheten var så otroligt välkommen! Jag är inte alls på topp humör tyvärr.. Jag vurpade ju i måndags och fick jätteont i axeln, låret och knäet men efter lite treo och smörjning av Zon så gick det över ganska bra men sen kom onsdag och vad gör jag då? Jo, jag vurpar igen när jag ska gå ifrån jobbet och på samma sida! Så nu är man tillbaka på ruta ett igen + att man har ont i ryggen?! Jag har haft så mycket otur denna vecka med skador så fy bubblan. Jag brukar aldrig göra illa mig eller vurpa =S Jag vet inte om jag krossat någon spegel eller om det är bara "karma" som ska ge igen eller om jag bara är otroligt klantig?

Så för de mesta så har jag vilat och bara tagit det lung för jag ska ju jobba till helgen så då vill jag vara i topp form men det tror jag nog att jag ska vara =) Zon gelén lindrar de mesta. Sedan var jag även ner till mammsen en snabbis och färgade hennes hår. Det skulle bli mahogny brunt men jag tyckte de blev lila =o Men mamma vart i alla fall nöjd =)


Och sedan verkar turen komma lite på min sida och det börjar verkligen hända saker nu ;) Jag kan avslöja att jag har fått ett lägenhetserbjudande ...


Men nu blir det att sätta på en film och bara gosa ner mig i sängen med älsklingen <3 
Natti natti..




Ovido - Quiz & Flashcards