Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Tanja - 28 januari 2010 20:15

Idag ville jag verkligen inte gå ut. Det skulle ha varit skönast att få ligga i sängen och läsa en bok men jag hade ett möte på MittHem så var jag dock tvungen. För att ens ta sig till stan fick man göra många omvägar men tills slut kom jag till stan. Mötet gick kanon, jag fick skriva på massa papper och nu ska jag flytta till Alnö =D Det känns helt otroligt och jag har inte ens fattat det än .. Jag fick lägenheten jag ville ha, jag fick den lägenheten jag verkligen älskade första gången jag klev in i den =) Jag vet att jag kommer trivas som fisken i vattnet där och jag har redan planerat vad jag måste köpa =P Jag ser fram emot detta så otroligt mycket. Så här bra har jag aldrig mått och bättre kommer jag må! Det känns som allt flyter på just nu, nästan för bra för att vara sant, får verkligen hoppas att de håller..


Imorgon är de fredag och jag är ledig. På eftermiddag/kvällen ska jag och Robert hem till min söta hjärtevän Mia och hennes kille Thom. Vi ska käka middag där och sedan ska vi iväg och bowla =D Det ska bli så roligt!! Det känns som jag bara ha jobbat och varit hemma den senaste tiden och så detta ska bli riktigt trevligt. Det var även så länge sen jag träffade Mia tyvärr =( Så vi börjar ta en tjejkväll också och snacka av oss lite ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och testa Bobbys schampoo och balsam som jag fick av älskligen idag =D Mitt hår är så sjukt tort och risigt så jag hoppas detta ska vara något mirakel kur eller nått, hoppas kan man väll alltid göra ^^, haha


PöSsPöSs

Ovido - Quiz & Flashcards