Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Lägenhets visning

Av Tanja - 12 januari 2010 13:30

Igår var man och kollade på en lägenhet på Alnö. Eftersom man hade sett planlösningen hur lägenhet kunde se ut så hade man ju lite förväntningar men efter man hade klivit in i lägenhet försvann precis ALLT! Jag trodde jag hade klivit in i fel lägenhet men tyvärr så va de inte så. Det skulle finnas sovalkov, badkar, ganska bra med garderober men det fanns de inte. Vardagsrummet var så lite så man skulle inte ens kunna dela av de utan att få känsla av att man bor i en skolåda och på det så va tapeterna eller inte tapeterna utan fägerna på väggarna var en mörk röd "fondvägg" och runt om de så va de mörk grön/gråa väggar runt?! Nä, fy bubblan för de..

Men men det kommer förhoppnings fler visningar snart (= Har sökt en på sallyhill och två till på alnö men i ett annat område. Sen ringde mamma nyss och sa att hon hade en arbetskamrat vars dotter bodde i en stor etta centralt i stan och skulle flytta i februari så det det är inte helt kört än =D


Idag är man ledig och, SJUK! Det är såååå ovanligt att jag är sjuk när jag är ledig, NOT. Är så less på detta men vad ska man göra åt saken. Det blir mycket vila och mys under duntäcket i stället med en bra bok =) Sedan så får man ju ha Tofflis under täcket och värmer en så egentligen kan man ju inte klaga..

Fick en försenad julklapp av jobbet igår oxå. Alla fick ett presentkort på Birsta City och ett presentkort på bio, riktigt nice =D


Och jag har var dåligt med min uppdatering men vad ska man göra när man inte har ett normalt internet som knappt orkar öppna en sida?! *suck* Men på torsdag, om jag är frisk, ska jag gå till Telia och säga upp denna här skiten! Jag har varit missnöjd för länge nu... Men nu ska jag ta en alvedon och dra täcket över huvudet och försöka vila lite =) Ha de bäst!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards