Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Oturs dag eller vad?

Av Tanja - 2 januari 2010 23:45

Idag har det har det varit en riktigt oturs dag. Jag har varit nära att krossa porslin så fort jag ha hållt i det idag och nu när jag ska gå upp och hämta vatten i köket så får jag en glasbit i foten! NICE, eller så inte, tur att dagen är över nu..


Igår såg jag var jag på bio med Robert och såg Avatar och den var grym! Det var en helt ny film upplevelse. Allt var så fint skaptat och det var så bra handling och man fick verkligen fram budsakpet UTAN att stressa fram de. Om man ska genföra med tillexempelt New Moon som jag såg nyligast så kändes de så stressat att få fram allting liksom =) Men det kan ju oxå bero på den stora budget dem fick för den här filmen men vilket fall som helst va den jättebra ..

Det blev middag innan bion oxå. Vi gick på Texas för det var så länge sen och jag tyckter dem har bra mat där så det blev en kanon kväll <3


Jag har även kommit på ett "måste" för 2010 och det är att jag SKA åka utomlands detta år. Vart vet jag inte än men nånstans ska jag i alla fall =) Och sedan en till grej är jag ska lära mig att ta med mig digitalkamran och knäppa mer bilder men det har jag redan skrivit en gång..


Nu ska jag sussa kudde bredvid Niniz för Robert har åkt på influensa/migrän typ. Jag vet inte riktigt vad det är men vill inte bli smittad så då gör jag Niniz sällskap =D Natti natti..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards