Alla inlägg den 28 september 2009

Av Tanja - 28 september 2009 22:23

I fredags åkte jag och mamma upp till Örnsköldsvik och hälsade på min bror Robert =) Det var väldigt trevligt för min mamma hade aldrig varit till han förut. Det blev mest att bara ta de lungt och ta igen lite förlorad tid. På lördag skulle vi träffat Noel, min brorson men han var sjuk så de gick inte =( jätte synd! men men då har man ju anledning att åka upp fler gånger x) Men det blev ändå att gå lite på stan i Ö-vik och shoppa lite nya saker till garderoben..

Och idag åkte jag och Mamma på stan för hon skulle uträtta några ärenden och sedan skulle vi kolla på en födelsedags present till min älskling som fyller år i morgon =D kan dock inte berätta va de, de får bli i morgon ofc.. Mamma gav även mig en (mycket) tidig födelsedags present, jag fick en bh + trosor till =) tack så mycket mammsen! Nu önskar jag mig bara pengar till en ny snowboard ;)


Nu på kvällen blev de bara mys i sängen med hjärtat och kolla på Idol och Svenska hollywood fruar =D Det är så värdelöst så man måste ju ändå kolla på de.. Men nu ska jag se på utröstningen av Idol.. Ingen ikväll är direkt mina favoriter så jag bryr mig inte så mycket, det blir värre dem kommande dagarna =/ aja, ha de så bra så länge!

Natti natti


Ovido - Quiz & Flashcards