Alla inlägg den 12 september 2009

Av Tanja - 12 september 2009 23:28

Dagen började med att väckarklockan ringde kl 8 för hjärtat skulle iväg på bergsklättring och bara för att han har så svårt att kliva upp så måste jag oxå hålla mig vaken *jippi* men så fort han åkte så låg jag och sov igen =D så som de ska vara... Annars blev de en lung dag med kortspel i regnet =) och på kvällen blev de kräft kalas hos Nina. Fast jag tycker det är sååå drygt att äta kräftor så äter jag räkor ist =P hihi

Och efter de myset så bar det av till Lars och Carro på lite fika. Vi spelade buzz och bara surrade lite skit. Sedan blev de ju mycket kollning på Michelle för hon är ju så söt och man blir ju bara kär =D haha..

Så idag har de bara varit mys på schemat, så som det ska vara =)

Adjöken


Ovido - Quiz & Flashcards