Alla inlägg den 18 september 2009

Av Tanja - 18 september 2009 00:15

Inskolning på Iss gick toppen. Jag jobbade ju där i sommras och städade på Birsta City men de hade blivit lite ändringar sen sist, lite nya butiker och så. Sedan va de mest att komma ihåg tiden och vart de ska fukt eller torr moppas och vart de inte ska moppas, vilka papperskorgar man ska tömma och inte och vart man ska dammtorka etc =P Efteråt så gick jag och älsklingen på Birsta City, inte hans bästa syssla men min =D Mitt fynd idag blev ännu ett par denim leggings, ett par mörkblåa denna gång och sedan hittade jag ett vitt långt linne på Bikbok. Jag hatar allt som är kort! Det måste gå ner över rumpen iaf =D Hittade också ett par nya pyjamas byxor på Cubus =) Jag har även fått Twilight boken av min underbara man i tidig tre års present =D Jag vart super glad över de för jag trodde de va svårt att få tag i dem men tydligen inte.. tack så mycket hjärtat <3 Jag är en riktigt boknörd och jag väljer tusen gånger hellre en bra bok än smycken tillexempelt hehe.. Jag har också hittat ett par skit snygga vinterskor på DNA som jag vart så kär i men jag är långt ifrån rik så jag får önska mig dem när jag fyller år i oktober =)


Min första dag med naglarna har gått bra men det är som att bli ett igen, man får hitta nya lösningar på allt. Att bara göra en liten sak idag har blivit hur stort som helst och skriva sms gör jag bara i NÖD fall! =D

Och alla som orkar klicka sig in på min stackars blogg, det är inte olagligt att kommentera !! =o tänkte bara påminna er om de ;)


Adjöken fröken!





Ovido - Quiz & Flashcards