Alla inlägg den 8 september 2009

Av Tanja - 8 september 2009 23:27

  


Nu har man haft ganska långt uppehåll här, hela 5 månader! Men nu ska jag försöka sätta gång igen :) Det har ju hänt ganska mycket på 5 månader och jag ska inte rabbla upp allt, bara lite. Skolan är iaf över och jag fick ett sommarjobb på ISS men nu är man arbetslös igen. I början va de ganska skönt men nu började bli riktigt tråkigt och hemskt, snart klättar man på väggarna!

Och jag har varit "utomlands" två gånger, en gång till Tallin och en gång till Riga och ena resan va väl lite bättre än den andre kan jag väl summera de :) Men nu blir de inge mer dåtid...

I söndags fick Lars och Carro en liten dotter, grattis till dem! :) Jag hoppas man får komma och se mirakelt senare i veckan och lämna presenten jag och hjärtat har köpt.

Idag har väl inte hänt så mycket, bara gjort tråkiga vanliga saker som städat och tvättat. Sedan bänkade jag mig framför tven och såg Idol, Andra avenyn och Hell´s Kitchen =D me like.. och det var lika bra som vanligt och jag ser fram emot hösten ^^,


hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards