Alla inlägg den 9 september 2009

Av Tanja - 9 september 2009 23:45

Nu har man hållt på att fixa om bloggen och efter många om och men så känner jag mig nöjd. Först så gjorde jag de gamla vanliga med tapet och allt de stela för jag visste inte att bloggplatsen hade uppdaterat utseende oxå men då kom de två små änglar vid namn Mia och Emelie och berättade de för lilla mig =) tackar så mycket!


Ännu en arbetslös dag har gått och jag har inte gjort så mycket. Va ut på en promenad i de fina vädret och sedan hälsade jag på mamma en sväng och hämtade posten =) Inga roliga besked där direkt, vart kallad till tandläkarn! uscha.. Sen på kvällen så blev de grillat till middag *mums* och sedan blev de krypa ner i soffan och kolla på Idol =D Jag tycker det fortfarnade är tråkigt att den där tjejen som grinade så mycket igår inte kom med. Jag tyckte hon oxå kunde få en andra chans som den där killen fick idag, han med konstig uttal men men. Juryn är iaf klockren, tycker dem borde ha haft Laila, Andreas och Anders från första början =) Dem tar verkligen unika personer och vet vad som funkar utanför Sverige..

aja, nu ropar kudden igen och en ny dag har redan börjat =P natti natti alla!


Ovido - Quiz & Flashcards