Alla inlägg den 17 september 2009

Av Tanja - 17 september 2009 23:17


Nina fårgade mig om jag ville följa med henne till Anny för att fixa hennes nagelförläning och de ville jag =) orka sitta ruttna hemma liksom.. Så då blev de middag och lite vin där och av bara farten så blev de jag oxå gjorde nagelförläning. Och ja, det är riktig nagelförläning hos en nagelteknolog och inte något från HM =D

På bilden ser de ut som de skulle vara blå men det är egentligen lila =) Nina tog rosa och det blev oxå jätteläckert.

Hann tyvärr inte sno en bild på de men de kanske kommer.Men nu kommer nästa utmaning, lära sig smsa, lära att skriva på datorn (vilket var lättast), knäppa upp knappen på byxerna etc, jag kommer säkert på fler utmaningar =P


Men tack brudar för en toppen kväll med mycket skratt, hjärtattacker och trårar =D haha

Adjöken....

   

Ovido - Quiz & Flashcards