Alla inlägg den 15 september 2009

Av Tanja - 15 september 2009 23:41

Klockan tolv ringer Lars och Carro och frågar om vi vill göra dem sällskap på Birsta City och klar ville vi ju de =) Jag älskar ju att shoppa! Fast hittade ingenting denna gång *snyft* men men det kommer fler gånger..

Träffade även personal ansvarige på ISS som jag jobbade åt i sommras och hon frågade om jag kanske ville jobba nästa vecka och klart ville ja de =D för jag är även hyfsat less på att vara arbetslös och gå hemma hela tiden!

Nästa vecka ska jag oxå på möte på arbetsförmedlingen, hoppas bara inte de krockar men då jobbar jag hellre =P Ikväll tänkte jag gör en lite spa-dag med ansiktmask, dusch och kanske en gullig älskling som kunde massera min onda rygga men då ville Lars och Carro att vi skulle komma över en stund och spela buzz igen och det gjorde vi så gärna =) så spa-dagen får blir i morgon ist...


Adjöken

Ovido - Quiz & Flashcards