Alla inlägg den 25 november 2009

Av Tanja - 25 november 2009 23:44

.. blev Saffran! Jag visste att det var dryt men 31.50kr för 0.5gram? hallå, nån måtta måste det väl vara ändå. Jag kommer då aldrig fundera på att baka lussebullar eller någonting annat med saffran i. Jag kanske är snål men aldrig för de priset. Men nu har jag i alla fall köpt de för jag ska baka på fredag med Emma och hennes son Albin. Men det blir inte lussebullar utan saffrans långpannekaka med philadelphia kräm i mellan *MUMS* och sedan blir de även baka peppisar =) Det kommer bli trevligt..


Idag övertalde alla mig att jag skulle vaccinera mig =o Så jag, Nina, Robert och Thorbjörn hoppade in i bilen för att åka mot Bergsåker. Jag var så nervös så jag höll på att få hjärt snurpen men när vi kom dit så var vaccinet slut =D Kanske ett tecken på att man inte ska göra de?! Jag är fortfarande fundersam..

Nu ska jag fika lite kvällsmat och sedan blir de sussa på kudden igen =)

God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards