Alla inlägg den 4 november 2009

Av Tanja - 4 november 2009 22:45

  


Nu har jag äntligen fått boka biljetterna till New Moon filmen och hämta ut dem =D Jag satt och bevakade hela förmiddagen idag men trodde först att jag hade missuppfattat att de skulle släpas just idag men sen gick jag in på andra städer och kollade och där hade biljetterna kommit ut men såklart är ju Sundsvall sist i allt men men jag fick biljetterna och platserna jag vill ha =D Jag ska gå med älskligen och hans syster Niniz och innan ska vi ut och käka middag någonstans så de kommer bli nice =) Längtar som bara den..


Imorgon ska jag på ett möte som jag inte tänker berätta något om än ;) Det får bli en sparad hemlighet tillsvidare, om det inte skulle gå som jag vill ...

Nu blir det att lägga sig och läsa lite innan man sussar sött på örat =)

Adjöken på er..



Ovido - Quiz & Flashcards