Alla inlägg den 21 november 2009

Av Tanja - 21 november 2009 00:00

Nu har man äntligen sett New Moon och den var så jäkla bra! Jag trodde inte den skulle slå ettan men de gjorde den. Nu längtar man så mycket till den 30juni då tredje filmen kommer ut och imorgon ska jag börja läsa den boken =D *wiiiie* Kvällen har varit helt toppen med bra bio, god mat och bäst av allt sällskapet =)


Jag gick in på Annys blogg och såg att jag hade blivit utmanad so here we go:


Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).


1. Vad heter du: Tanja

2. Ett ord på fyra bokstäver: Tant
3. Flicknamn: Tove

4. Pojknamn: Thorbjörn
5. Yrke: Tattuerare

6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Tunika
8. Mat: TACOS <3
9. Sak i badrummet: Toalett

10. Plats/stad: Timrå
11. En orsak att vara sen: Toalett nödig?!
12. Något man skriker: Tyst!
13. Film: Twilight <3

14. Något man dricker: Trocadero
15. Band: Takida
16. Djur: Tiger

17. Gatunamn: Tullgatan

18. Bil: T-ford
19. Sång: Take me to your haven =)


Jag utmanar: Emma, Mia, Emelie och alla som vill göra de =)

Ovido - Quiz & Flashcards