Alla inlägg den 17 november 2009

Av Tanja - 17 november 2009 16:15

Fy och usch va jag less på detta regn väder! Det är så fruktansvärt deprimerande alltihopa och sedan ska det liksom vara första advent och julskyltning om ett par veckor?! Man får ju noll jul känslor allas ju och jag som älskar julen =( Men detta är Sverige och medelpad, man kanske ska flytta upp till Lappland? Men då skulle de förmodligen va för kallt =P


Jag är förhoppningsvis påväg på att bli frisk men jag ska inte ta ut något i förskott. Man gör ju alltid de och sen blir de så mycket värre så jag stannar i min säng tills vidare. Inte för jag har något liv eller sysselsättning eller något annat viktigt att göra *suck*

Min handläggare skulle ju ha ringt i fredags eller måndag morgon för att se om jag fick komma in på "piloten" men telefonen har varit helt tyst. Jag som trodde att jag egentligen skulle få en sysselsättning av nått slag men inte då.


Imorgon ska jag träffa Mia och gå lite på stan, sedan på torsdag ska jag hjälpa Nina att baka till hennes mormor och på fredag, då smäller de =D Herregud, va jag längtat till denna film NEW MOON <3 Om slutet är som den är i boken så kommer jag bli frusterad. Jag hatar slut när de slutar mitt i en handling men då kommer jag åka hem och börja läsa den tredje boken =P Jag har bestämt mig att inte läsa den förns jag har sett filmen i alla fall. Men i detta väder så avverkar man böcker som en lus ju...

Adjöken

Ovido - Quiz & Flashcards