Alla inlägg den 7 november 2009

Av Tanja - 7 november 2009 16:45

Igår åkte jag till Timrå och hälsade på min underbara vän Mia =) Vi tog de bara lungt och svullade som aldrig förr. Först blev de kyckling till middag som var jättegott och efteråt blev de choklad pudding, ostkrokar, polly och även kex choklad framför Idol =D Vi råkade dock inte äta allt igår så vi svullade idag med framför en film.

Erik var iaf bäst igår tyckte jag. Hans röst kan man ju aldrig få nog utav! Men de är många bra iår. Tove är oxå en favorit hos mig. Och jag tyckte det även var rätt att Radih åkte ut. Han hade faktis varit dålig dem senaste gångerna så de va bara rätt och nästa gång tror jag Eddie åker annars vore de konstigt. Han håller inte samma standard som dem andra. Och nästa vecka är de duetter men synd att det är så dåliga låtar att välja mellan =S *suck*

Aja, nu ska jag åka hem till min underbara älskling och fortsätta min mys lördag med honom <3 me like!


Adjöken!

Ovido - Quiz & Flashcards