Alla inlägg den 12 november 2009

Av Tanja - 12 november 2009 22:30

IMORGON ska jag få jobba på ISS igen =D Trodde aldrig de skulle hända.. Okej, det är bara en dag men wtf, bättre än inget anser jag! Men jag lite nervös inför de för det är ett nytt område jag ska gå och sedan har det hänt lite nya saker där sen i sommras men men det finns ju folk att fråga..

Och idag ringde min handläggare på Ungdomcentrum mig för att höra om jag hade fått tag i någon praktik plats och det hade jag ju inte =/ Men då sa han att han skulle höra om han kunde få in mig på något som kallas för "piloten". Där ska man gå i 3 veckor och lära sig skriva cv, personlig brev osv och sånt kan ju vara bra. Jag är ju direkt expert på de om jag ska vara ärlig och det är bättre än att inte göra någonting alls på dagarna. Men så ringde han upp igen senare på dagen att det var fullt *suck* men hoppar de av någon så får jag förhoppningsvid den platsen =) Annars skulle han försöka att få in mig på Cyberia och det vet jag inte om det är positivt eller negativt =P Nå mer säger jag inte om den saken..

Nu måste jag försöka sova (kommer ju säkert gå jäääääätte bra eller så inte) för ska upp 05.25 imorgon =o Det va länge sedan man klev upp så tidigt..

Natti natti alla!


Ovido - Quiz & Flashcards