Alla inlägg den 10 november 2009

Av Tanja - 10 november 2009 23:30

  


Den här bilden får sammafatta dagen =) Vi var på kalas hos Micke och Anny för Anny fyllde 27 och inte 30 som de står på tårtan. Dem hade två tårtor och på ena stod det 3år kvar och på den andra stod de 30 som ni ser =D hehe

Robert överrasakade Anny genom att ge henne sin New Moon bio biljett så nu blir det en tjej kväll i stället och det ska faktis bli roligare, sorry hjärtat, men en tjejkväll är ju lite bättre och speciellt när man ska se New Moon ;) Då kan man sukta efter Robert Pattinson i smyg *ooooops*! haha Efter bion ska jag bjuda brudarna på käk också =) Vart vet jag inte än men något smarrigt blir det säkert. Jag har ju varken gett Niniz eller Anny någon riktigt present  än så detta få bli min.. Efter vi kom hem från kalaset fick jag attack huvudvärk och tandvärk =( Min visdoms tänder är påväg *suck* Så nu ska jag proppa i mig två alvedoner och lägga mig på kudden och sussa på örat och be på att de försvinner..


God natt och sov så gott alla!

Ovido - Quiz & Flashcards