Alla inlägg under maj 2010

Av Tanja - 10 maj 2010 23:30

Ja, nu vad det ett braaa tag sen man bloggade men jag tappade helt enkelt lust och ork för att skriva,ibland får jag sånna perioder även fast jag lovat att blogga mer ..


En hel del har hänt och en hel del saker står stilla som vanligt =)

Jag har fått varit på jobb interjuv på Ikea men sedan gick det skit, fick ett nej men det är dem som förlorar på det! Har även sökt andra jobb men fått nobben .. Att få ett jobb idag är som att vinna på ett lotteri! Så ja, jag är fortfarande kvar på Cyberia...


Mitt gullig lilla hjärta, Robert har varit och gjort mönstringen och blev antagen två veckor efter. Låt mig säga så här, det kommer bli en låååååååång höst =(

3 månader ifrån varandra och träffas på helgerna = TORTYR.. Så mycket har inte vi varit ifrån varandra sen vi började dejta men det är förmodligen bara nyttigt att vi är ifrån varandra lite =) Men dock ser jag inte de så just nu..


Lägenheten håller på att pimpas upp med tavlor, ljusstakar, draperier till sovalkoven mm, allt för att få mys känsla =) Snart ska vi även måla om köket men mer om de om några veckor ;)


Våren här iaf här nu och bättre kan de inte bli =D Älskar värmen, kasta in vinterkläderna och bara njuta av solen! Nu vill jag bara ha sommar men förhoppnings jobbar man då ^^

Men nu ska jag gå och brottas med kudden, ska ju upp 6 imorgon..

Mer uppdateringar kommer, det lovar jag ;)







Ovido - Quiz & Flashcards