Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Tanja - 28 juni 2010 18:15

Midsommaren är över och jag var hos svärföräldrna i Ljusta bara =) Så mysigt! Älsklingen jobbade fram tills 6 på eftermiddagen och var helt slut när han kom hem så han spenderade den mesta av tiden på soffan, stackarn <3 På midsommardagen skulle vi vara hundvakt på Cash så då var jag tvungen att åka tillbaka till Alnö =/ Ville inte det helt ibörjan som hjärtat skulle jobba två nätter och jag hatar att vara själv men då följde Niniz med mig hem och har varit med mig dem 2 senaste dygnen =D Vi har bara glassat i solen, myst med Cash och haft filmmarathon ^^ Det måstes göras om!


Idag väckte jag hjärtat mitt vid 12, ganska taskigt som han skulle jobba natt inatt men jag ville att han ska leva lite oxå oxh få se uppleva det fina väderet så han vart glad ändå =) Johan ringde och frågade om vi ville hitta på något och klart ville vi de ^^ Han tog med sig lite fika och så åkte vi runt på Alnö. Vi hittade en liten vik där Cash kunde få bada lite och oj, va glad han blev =)


         

Robert kastade pinnen liiite för långt ut och då vägrade Cash hämta den

så Robert fick vada ut ist xD rätta takter Cash! haha 

    


Det här vädret är så fantiskt och helt underbar men de tar på krafterna ^^

Imorgon ska jag bege mig ut till Bredsand för att hälsa på Emma och säkert även Mormor en sväng =) Kommer oxå sova där för på onsdag ska vi på världs premiären av ECLIPSE!!!! ojojoj, va jag har längtar och längtat till den här filmen asså xD Vill ha onsdag NU!

Nu blir de tvättstugan och sedan soffmys med Cashen <3 Det är så underbart att vara hundvakt när man är ensam .. Funderar faktis på att skaffa en hund eller katt för annars tror jag hösten kommer vara väääääldigt lång :( Aja, vi får se..


Adjöken!


Ovido - Quiz & Flashcards