Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Tanja - 16 juni 2010 19:45

.. och apropå snopp, Micke och Anny fick en liten Miller i måndags natt =) Han är så söt och jag hoppas man får komma på besök snart men ett stort grattis till er iaf! Och om ni vill kolla på bilder så finns de på hennes blogg 

http://annylindgren.bloggagratis.se


Idag fick jag mitt sommar schema på Charm, kommer att jobba lite extra där =) Så nu slutar jag praktiken på fredag och får ungefär tre veckors ledighet innan mitt första pass den 12juli och det behövs verkligen just nu känns de som! Jag ska måla om i köket, jag ska fixa till ballkongen och sedan bara njuta och umgås med nära och kära =)

Helgen som kommer så ska jag sova över hos familjen blomberg =) Hjärtat mitt ska upp till h-sand på inskolning (?!) till lumpen som han ska höra i höst =(
Men i alla fall så kommer de bli en nice helg, umgås med Niniz Balleriniz är ju aldrig fel <3 =D


Nu ska jag göra lite nytta som att diska för sedan blir de en dusch och raka vägen i sängs! Ska upp 05.30, väldigt olagligt ^^

Ha de bäst!


Ovido - Quiz & Flashcards