Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Tanja - 22 juni 2010 23:30

      

Idag gick jag och hjärtat på Birsta för att kolla på en födelsedags present till Nelly bus =) Men det var så mycket rea överallt så jag var ju tvungen att gå och in och kika om jag hittade något fynd och de gjorde ja xD Det blev ett brunt linne/klänning som var lite oversize på mig så då köpte jag ett jättefint midjebälte som jag ska ha till + armbandet som en bonus =D Har alltid tyckt sånna där armband är så jäkla snygga men som jag har så smala armar hittar jag inget som passar, varken i storlek eller så ser det ut som en jävla klump på armen men detta var bättre..

Funderar iaf att ha detta i midsommar kanske och den lilla vita koftan om det blir kallt men vad vi ska göra är inte riktigt planerat än med de lutar att vara hos svärföräldrarna som Robert jobbar hela helgen och behöver vara på hemma plan =)


Nu till kalaset och det visar jag i bilder =) Ni får ursäkta dålig kvalite på det mesta men jag använde mobilkamran för jag är ju så oooootroligt duktigt på att ta med mig digitala!

   

Världens busigaste Nelly <3

  

 

Världens finaste Gry <3

 

Roberts systerson Daniel, vackra du =) <3

 

Tavlan Niniz gjorde till Nelly, hur fint som helst =)

    

Roberts brorson Miller <3 så söt!

  

      

Ovido - Quiz & Flashcards