Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

tlöööött...

Av Tanja - 15 mars 2010 18:59

Hua, vad trött jag är! Har jobbat hela helgen och idag men nu har man två dagar ledigt =D Har inte så gjort så mycket annat i helgen efter jobbet förutom myst med älsklingen och sett på melodifestivalen och ballar av stål på söndagen ;)


Imorgon måste jag försöka åka till Stan och gå till banken för att låsa upp min internetdosa. Jag är ju så smart och trycker fel kod tre gånger! Är man senil så är man .. På onsdag kommer mor min och kikar förbi och sedan blir de kanske njuta av en skön promenad om det är sol ( =


Jag längtar grymt mycket tills på lördag iaf, då ska jag få besök utav Emma och vi ska ha Twilight Marathon och äta tacos! =D New Moon släpps ju på lördag och det var ju ett tags sen man såg den på bio så det ska bli nice ^^ Emma är 100ggr värre twilight fantast än mig också så det är väldigt intressant ;) Ni ska se våra diskussioner vi kan ha, OJOJOJ <3


Nu ska jag tvätta klart och sedan står Håkans bar och Svenska Hollywood fruar på tve tablån =)

Ha de bäst!



 
 
Ingen bild

Emma

15 mars 2010 20:22

haha hörru du!! 100 gånger vet ja inte!! men lördag blir kanon :-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards