Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Tanja - 10 mars 2010 22:15

Det händer inte så mycket intressanta saker just nu.. Hjärtat mitt åkte iväg i måndags och skulle egentligen komma i fredags men han kom idag =D Super duper glad vart jag över de! Annars så har jag bara jobbat och åter jobbat men imorgon och på fredag har man lite paus ifrån Birsta City =) Men sedan jobbar man helg *suck* Idag skulle jag även på en arbetsinterjuv på Village i stan, vi har försökt ha den här interjuven ganska länge nu men först vart jag sjuk, sedan störde flytten allt och idag blev hon sjuk så det får ett nytt försök till veckan ^^,

Så ikväll har det blivit en lugn kväll för man är ju hur fattig som helst men med mysigt sällskap och Greys AnaTomy och nu lite film så ordnar sig allt ;)


Imorgon ska jag fara en sväng till arbetsförmedlingen och sedan ska jag följa med underbara Carro och kolla på en lägenhet som hon förhoppnings får denna gång! =) Hon har fått för många nej nu tycker jag..


Adjöken <3




Ovido - Quiz & Flashcards