Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                    


Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter kollat på en video och taada! =D Kolla vilka lockar, lite slarvigt men vi fick iallfall till de och de blev ju ganska bra och de inte ens jag som har gjort de ;) Nu vet jag vem som alltid kommer få fixa mitt hår hehe

Hämtade även min bräda idag men dock utan bindningar =( Bindningarna jag hade valt passade tydligen inte till den här brädan och jag ville inte ha nån annan så nu måste jag kolla på internet och det vart bara massa extra krångel och mycket dyrare än vad jag hade tänkt men men jag växer inte längre så kommer kunna denna ganska länge så det är väl lika bra att satsa stort =)

Nu ska jag göra vika lite tvätt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards