Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47

        



Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hoppar och greja så gör de inte så mycket..

Jag är så himla glad och lycklig, har önskat och kollat på en bräda i snart 2år och nu jädra så har jag slagit till och inte tvekat. Nu ska jag bara lära älsk att åka ;)


Igår så blev de lite jobb och efteråt så testade jag och Mia Afrodans på friskis =D Det var lite pinsamt och konstigt i början men sedan när man kom in i  det så flöt de på och var riktigt roligt! Det kändes inte ens som träning och det gillas..
När jag kom hem så hade älsk tänt ljus och gjort tacos så de va bara hoppa in i duschen och sedan slå arslet framför teven och bara njuta <3


Ovido - Quiz & Flashcards