Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Tanja - 13 februari 2010 18:30

       


Idag kom den här lilla fina filuren Tofflis och Isa på besök =) Tofflis kom och vilade en stund i sängen medans jag sätt här och hon var ju bara för söt så jag tog några bilder. Egentligen skulle man behöva filma henne när hon sover för hon gör så många otroliga gullig ljud också =D haha


Idag så tycket jag det var så fint väder och jag var jätte less på att sitta inne så jag tog med mig älskligen ut och åkte snow racer! =P Det var verkligen jätte skoj och vi skrattade som aldrig förr.. Man blir aldrig för gamal för att åka pulka, snow racer, madrass eller vad man åker på =D

Nu har hjärtat mitt åkt i väg till Okq8 för att kunna boka en skåpbil tills den 1mars. Det har varit ganska svårt att hitta en med nu verkar de lösa sig iallafall. Det är verkligen inte att BARA flytta utan det krävs tydligen massa planering för att ska gå ihop och speciellt när det är en måndag, alla jobbar ju då och jag har ju inget körkort MEN nu verkar de vara löst =D 15 dagar kvar och jag längat som bara den!!


Ikväll blir de mys i soffan och se melodifestivalen och sedan skitskytte, hejja Helna och Anna-Karin säger jag bara! =D

Hoppas ni får en trevlig lördag alla ihopa =) kramkram

Ovido - Quiz & Flashcards