Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Tanja - 2 februari 2010 14:00

Jag orkar egentligen inte blogga, jag är inne i en blogg torka tror jag! Jag vet inte vad jag ska skriva och känner inte för att skriva egentligen. Är så less just nu så usch .. Har jobbat hela helgen och har ännu en gång blivit sjuk?! Jag fattar inte, detta är tredje gången jag är blivit sjuk på så kort tid! Jag brukar nästan aldrig bli sjuk, jag har världens bästa immunförsvar, eller hade rättare sagt.. Nu jobbar jag bara och är sjuk =( Ja, jag är ju ledig idag men vart befinner jag mig? Jo, i sängen.. Egentligen har jag så mycket som jag skulle vilja och behöver göra..


Okej, nu har faktis inte ALLT varit dåligt =) I fredags var jag och älskling och bowlade med Mia och Thom. Det var riktigt roligt och innan de så blev vi bjudna på middag hemma hos dem. Tack för en super kväll! =D Sedan på lördag efter man hade jobbat så får alla på jobbet och kolla på hockey, Timrå-Linköping ^^ Det var också väldigt lyckat och speciellt när Timrå vann..


Glömde att skriva veckans ordspråk igår också så jag skriver de nu:


"Den som köper det han inte behöver, han får sälja det han behöver"

ett spankst ordspråk



Detta kan ni alla fundera på så ska jag krypa ner undertäcket och slå på en film =)

Jag vill bli frisk NU! Sedan ska jag gå på hälsokraft och köpa nå mirakel vitamin så jag slipper detta..

Även att mitt söta hjärta åkte till affären igår och köpte massa gotta till mig bara för jag mådde så dåligt <3 DU ÄR BÄST och jag älskar dig!!


Hoppas allt är bra med er iaf =) Bye!



Ovido - Quiz & Flashcards