Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Tröööök Måndag

Av Tanja - 20 september 2010 19:12

Den här dagen har varit väldigt tråkig och väldigt seg, som en söndag faktis =)
Har inte bloggat på ett tag igen men har jobbat så mycket och har varken haft tid eller ork för detta då =)

Så vart ska jag börja? Kanske Millers dop på lördagen =) Jag glömde så klart kamran så det blev inte så många bilder, några från hjärtats mobil men har inte tankat över dem än så det får bli en annan gång men det var ett jättefint dop =)
Och den varma smörgåstårtan man fick efteråt kunde man ju äta ihjäl sig på! =o Sedan resten av den helgen så mööös jag bara med mitt underbara hjärta som var hemma =)


På måndag var jag och käkade lunch med Erika. Vi surrade mer än åt dock xD Men vad ska man göra när man inte setts på över 2 veckor? haha

Fast jag jobbade tisdag och onsdag så kom Niniz över och sov =) Hon var så gullig och hade middag färdig när jag kom hem och allt! Underbara du ...


Torsdagen efter jobbet så blev de bio med Erika, Niniz och Sandra =) Vi såg Avatar 3D men jag tyckte inte de var så direkt skillnad och blev ganska besviken. Det coolaste med allting var Festis flaskan som var på reklamen xD Såna effekter hade jag förväntat mig men Erika rekommenderade en annan 3D film men jag minns inte va den hette =) Det skulle vara intressant med en skräckfilm men det skulle jag inte kunna hantera, är för feg för de ^^


På fredagen hade hjärtat premiss från lumpen igen så det blev go mat och hockey mys =D Timrå spelade en köng match ju!!

Lördag jobbade jag hela dagen och fick jobba över för alla människor måste ju vallfärda till Birsta när de regnar .. Sen när jag kom hem så mådde jag pyton så det blev en dusch, treo och sängen, kuljul eller så inte! Och söndag så var de jobb igen, slutade sent, åkte till ljusta och blev bjuden på räkfrossa =D Bra avslut på helgen, fast tråkigt att hjärtat åker tillbaka till h-sand..


Och jag orkar inte nämna val och politik heller, blir bara så irriterad...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards