Alla inlägg den 30 september 2010

Av Tanja - 30 september 2010 22:00

Den här veckan trodde jag skulle gå otrolig sakta för jag inte hade något planerat men jag har ju turen att kunna åka till Ljusta när jag känner mig extra ensam. Så jag spenderade min måndag och tisdag där och det är alltid lika trevligt! =)


På onsdag for jag hem för jag behövde städa lite för jag skulle få fin besök utav Erika men hennes syster Sandra kom också så det blev fin besök x2 =D

Jag bjöd på tacogratäng och sedan såg vi "Resan till jordens medelpunkt" i 3D. Det var så grymma effekter så nu blir mer 3D! Man höll ju på att få hjärtstopp några gånger så bra va de så jag rekommenderar alla att se den även fast det är en barnfilm!! =)

Det är ju många filmer som ska komma ut i 3D och Harry Potter 7,del 1, ska ju göra de men där blir vanligt först =o Annars lär man väl blunda genom hela filmen..

Sedan kom även mitt älskade hjärta från h-sand, dem tyckte han skulle göra de som han fyllde år, grattis igen, snygging =) Trodde han bara skulle hit

fram och tillbaka men han stannade över natten, underbart!! <3


Idag blev de tvättstuga och sedan skulle jag baka men så långt kom jag aldrig men ska fixa de imorgon istället =) Och Robert har permiss i helgen och sedan fri vecka till veckan så jag är hur glad som helst!! =) Imorgon ska jag fixa en födelsedags middag till honom och sedan blir bara myspys, på lördag blire ut till Ljusta och fira honom där, på söndag jobbar jag OCH på måndag, mina kära vänner, händer de något mycket intressant här hemma ;) Mer om de då...

Nu har jag svamlat tillräckligt här så nu ska jag kura ner mig i soffan igen =)


Ovido - Quiz & Flashcards