Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Tillbaka till ..

Av Tanja - 8 september 2010 13:15

..  den gråa vardagen *suck*
Cypern/Ayia Napa har varit sjukt roligt! Allt började redan på Arlanda, först så fatta vi nada av allt och vi gjorde bort oss så mycket =P Sedan träffade vi Robert och Jokk som visade sig vara två super trevliga och galna killar xD

Vi spenderade semester tillsammans, allihopa, och hade en sån grym vecka och skapade många oförglömliga minnen ^^ Jag orkar inte förklara hela resan men vi har solat, badat och festat i massor =D
På måndag fyllde Niniz år så då blev de storslaget ;) Vart vi än gick så fick hon massa gratis drinkar och även gratis dessert på resturangen vi åt på ^^

Vi köpte även ett "partypaket" av Grabbarna Grus vilket innehöll Barrunda på tisdagen, ett hel rör (man fick plocka ut 1l sprit + grogg virke en valfri dag på G.G) och bartömmning på lördagen och så slog vi ju ihop oss med grabbarna så då hade vi två helrör xD 

Har jag lagt alla bilder på facebook det går lite fortare än här och bilder säger mer än allt ;)

Jo, en sak till, måste bara säga de, bästa beachen ever, NISSIE BEACH =D Så jävla underbar..

Aja, nu sitter jag hemma och är förkyld så det är viktigt kurering pågång! Måste jobba imorgon och sedan är de dop på lördag så måste bli frisk .. Även att det bara var jag som blev sjuk ^^
Och inatt fick jag en underbar överraskning =) Precis när jag skulle somna så hör jag att nån försöker öppna dörren (blev skit skrajj!!) men sedan så hörde jag rösten och blev super lyckling =D Min lilla prins hade bussat ner från h-sand bara för att få komma hem i  2timmar och träffat mig! Han åkte tillbaka vid 12 för han skulle upp 5 på morgonen, en sån galning men jag älskar han så <3

Nu ska jag gå på apoteket!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards