Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Hipp hipp hurra, för lilla mig idag..

Av Tanja - 21 oktober 2009 22:30

Jaha, nu har man helt plötsligt lämnat tonåren och klivit in i vuxen världen =P Känner dock ingen skillnad men min födelsedag har varit hel mysig. Jag har firat med älsklingen och hans släkt och den har iofs bara bestått utav äta bakelser,tårta och mat men så ska de va när man fyller år =D Roberts bror och hans tjej bjöd på en super middag. Hans bror är ju en mäster kock så resturang mat kan ju hyfsat slänga sig i väggen. Sedan har jag ju oxå fått presenter ; ) Mitt lilla hjärta har ju skämt bort mig totalt om jag får säga min mening men han säger "det är inte varje dag ens tjej fyller 20" hehe .. Jag fick ett par vinterskor, ett armband med två berlocker till som man kan bygga på mer eller ändra osv och sedan fick jag näst sista boken i Twilight serien =D

På fredag ska mammsen fira mig och då ska hon bjuda mig och älsklingen på middag och så har jag beställt marängsviss till efterrätt så då blir de massa mys med och på lördag ska vi till mormor så de blir en liten turné runt.


Imorgon blir de dock lite mellan landning i vardagen igen. Jag ska besöka Ungdomscentrum på Arbetsförmedling för att träffa någon koncult och vi ska planera min "framtid". Jag hoppas dem hjälper mig att hitta en praktik plats iaf.. Nu ska jag avsluta denna underbara dag med film och mys i sängen med mitt hjärta <3

Tack till dem som gjorde den här dagen så bra och tack för alla gratulationer..

Adjöken

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja - 2 februari 2011 21:07

Bilderna kommer lite i oordningen men strunt samma = )        Härom dagen va vi  ut till Norrberge och va barn/hundvakt = ) En extrem liten och en extrem stor! Men två fina prälor <3          Tofflan va även ute på äventyr och besök...

Av Tanja - 26 januari 2011 21:09


  Dem här snyggingar hämtade jag ut idag och sedan när jag kommer hem så ser jag att mina boots inte passar in =( Sedan så spånar jag lite mer och inser att jag har haft fel boots hela tiden, det är herr boots och kanske typ strl 40?! Inte under...

Av Tanja - 20 januari 2011 21:38


  Dem här två filmerna har jag och älsk varit på, Love and other drugs förra torsdag och Burlesque idag =) Den första filmen var väl bra men jag personligen tyckte den var lite överdriven med de sexuella xD Kändes lite som en mini porrfilm ibl...

Av Tanja - 18 januari 2011 16:32

                       Jag fick denna fina skattkista, GHD plattång och hårfön, i julklapp av mitt älskade hjärta =) Den är toppen men jag hade ju läst att man även kunde göra lockar men jag har aldrig fattat hur?! Sedan fick vi en idé efter koll...

Av Tanja - 15 januari 2011 16:47


             Min nya bräda =D Får dock inte hem den förns på tisdag för dem ska montera bindningarna men sedan ska jag till backen! Det blir också en bra träning hihi Är lite orolig att den kan vara nån centimenter för lång men som jag inte hop...

Ovido - Quiz & Flashcards