Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Tanja - 1 oktober 2009 14:45

Ja men då gott folk så har vi vandrat in i oktober och det är min månad =) Nu är de bara 20 dagar kvar tills jag fyller år men det är inte bara min månad utan det är nästan hälften av min släkts månad =o Nästan alla fyller år! Jag tror jag har 6-7 födelsedagar att fira ^^ hehe


Men men nu är man åter igen hundvakt åt Tofflan och Flisan, helt underbart =) Jag älskar att vara hundvakt till dem där två pärlorna och nästan månad ska vi vara hundvakt åt Doris, en annan stor favorit =D Nu när man inte har något att göra om dagarna så är de hyffsat skönt att ha vara hundvakt för då måste man verkligen gå ut och röra på sig. Men annars händer de inte så mycket i mitt liv. Jag missade chansen att söka till en jobb coach så nu sitter jag på egen hand och försöker söka jobb vilket är sååå lätt eller så inte men jag försöker iaf. Annars har jag kommit fram till att jag ska skaffa mig ett simkort så jag kan gå och simma dem dagarna jag får riktigt abstinens. Jag vill inte börja med något avancerade sporter för jag vill inte tappa mina kilon som jag har lyckats få =P haha

Men fast jag är arbetlös och hatar att sitta hem så är de verkligen skönt att slippa sitta i skolbänken just nu, att bara slippa känna sig pressad och stressad är hur underbart som helst. Skolan suger ju musten ur en totalt! Jag tror det är även lite hälsosamt för mig att bara andas ut och ta de lungt. Jag stressade så mycket förut så min mage var helt ur balans och jag mådde verkligen inge bra. Men till hösten tror jag att jag ska satsa på skolan om ingenting annat har hänt =) Jag tror jag kommer känna mig redo för de då.. Hade jag börjat nu så vet jag inte hur de hade slutat, förmodligen med avhoppning och det hade jag inte klarat igen! Jag vet ju inte ens vad jag vill bli =S Och sånt är också så frustreande när man pratar med andra. Alla vet vad dem vill göra och har allt planerat till den minsta detaljen och sen frågar dem en "vad har du för framtidsplaner?" och då står man bara som ett stort frågetecken och vet inte vad man ska säga. Men spa-linjen lockar mig mer mer men vi får se vad som händer och sker =) Allt kan hända ...


Adjöken!

Ovido - Quiz & Flashcards