Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Tanja - 12 augusti 2010 01:26

Vad är de för idé att blogga egentligen?! Ingen bryr sig ändå, får liksom noll kommentarer varje gång .. Tror jag ska göra som dig, Nina..
Varför ska man alltid ställa upp för andra när man oftast inte får ett skit tillbaka?!
Varför kan inte vissa glädjas åt mig när jag alltid blir glad åt allt som händer dem?!

Varför ska jag lyssna på andra när ingen lyssnar på mig?!
Varför är jag jämt den snälla som folk kliver på till slut?

Varför är jag så jävla dum och är så jävla godtrogen mot alla???
Jaa, dumma frågor som jag aldrig kommer få svar på ....
OKEJ, nu behöver inte varje människa ta åt sig, ni vet vilka ni är som betyder massor i mitt liv <3 men vissa sårar en så otroligt mycket..
MEN DET SOM INTE DÖDAR, HÄRDAR!!

Ovido - Quiz & Flashcards