Alla inlägg den 31 december 2009

Av Tanja - 31 december 2009 12:00

Jag tycker personligen att nyår är så överskattat men jag vill ändå önska alla min underbara vänner ett gott nytt år!

Dem starkaste minnena från 2009 kommer vara dagen då jag tog examen, resan till Tallin och Riga, när jag och Robert firade 3år, när jag fyllde 20år och sedan är de så mycket små saker som har hänt men har betydit så mycket i hjärtat =) Sedan alla nya människor som man har träffat och speciellt nu på slutet av året, jag tror ni vet vilka ni är..

Nästa år hoppas jag det blir fler roliga äventyr och förhoppningsvis iaf en utomlandsresa ;D Och sedan kanske en flytt snart?!


Nu har jag även fått min lilla Corby, han är en touch telefon som jag börjar gilla skarpt =D Men jag har lite problem att skicka sms, man får verkligen inte ha bråttom =o haha


Men GOTT NYTT ÅR då allihopa och hoppas ni får ett underbart 2010!

kram

Ovido - Quiz & Flashcards